Co se stane, když si nevyzvednete balíček na dobírku?
Mílí klienti, nechceme vás rozrušit, ale jak se říká pořádek dělá dobré vztahy.
Proto jsme se rozhodli napsat pár slov k nešvaru, který se rozmáhá u některých zákazníků. Stává se, že si zákazník vloží zboží do virtuálního košíku eshopu.
Zadá způsob placení na dobírku, nám přijde objednávka pošleme ji do skladu a začíná proces přípravy zboží a balení. Někdy prodejce přihodí do balíčku také dárek, no jo, je to takové gesto vůči zákazníkovi, které má sdělit, že si váží jeho výběru eshopu.
Pak se balíček odešle a vězte, že odesílání balíků dnes není žádná levná záležitost.
A pak pak se stave, že se balík vrátí zpátky a bez vysvětlení - balík si zákazník nevyzvedl.
PROČ?
No, povídá se mezi eshopařema, že si tito lidé si zvykli objednávat takovým nepěkným způsobem. Objednají si stejné zboží na více eshopech a čekají co přijde dříve. Nevíme zda to tak opravdu je, ale tito zákazníci zřejmě neví, že nevyzvednutím zásilky, kterou si objednali, vztah mezi prodávajícím a nakupujícím nekončí.
Chcete vědět jak je to u nás? Klikněte ZDE.